MS U12 první přípravný den

Ve čtvrtek v noci jsme se vrátili ze soustředění v Itálii a v neděli odpoledne se opět setkáváme na Ruzyňském letišti. Let do Dubaje má hodinu zpoždění. Po 6 hodinách přistáváme v arabské metropoli, procházíme obřím terminálem a je těsně před půlnocí. Letadlo do Taipei odlétá až ve 3.40 a tak hledáme volná sedadla, kde bychom na chvíli spočinuli. O čtvrté ranní pozorujeme světla stále pulsujícího města pod námi a nabíráme směr na dálný východ. Většinu z nás probudí cinkot nádobí, které si stewardi připravují na snídani. Někteří pokračují nový den dalším filmem z bohaté videotéky, jiní obírají Zachyho v pokru o kapesné :).
Devět hodin uběhne jako voda a dosedáme na runway v Taipei, hlavního města ostrova. Než se prodereme pasovou a migrační kontrolou uplyne další hodina. U východu nás čeká naše průvodkyně Dolphin. Dáme si v Subway sendvič na cestu a vyrážíme po dálnici na jih do Tainanu. Kluci rozjíždějí soutěž v Playbacku a první cenu taiwanských sušených chobotnic vyhrává „Koudy“ Kubelka. V deset večer dorážíme ke krásnému hotelu, kde na nás čekají taiwanští fanoušci z česko-taiwanským transparentem. Dostáváme ještě snack a nápoje, neb hotelová restaurace je již zavřená.

Druhý den je naplánovaný zápas proti Austrálii, která hraje ve druhé skupině. Protinožci přiletěli v ten samý den, ale brzy ráno. Ráno si dáváme asijsko-evropskou snídani. Někteří jdou na jistotu, jiní zkoušejí proniknout do hlubin mořské kuchyně :). Mimo dvou opozdilců, kteří si záhadně posunuli čas na hodinkách dopředu o 5,5 hodiny na místo šesti, vše stíháme akorát. Autobus na nás čeká v 8 h před recepcí, a jen co vylezeme z dobře klimatizovaného hotelu, zimomřiví zjišťují, že karta se rychle obrací. Po rozcvičce necháváme hřiště s radostí Ozzies, kteří se zde cítí jako doma, a jdeme pálit do zastřešených klecí.

V zápase startujeme jako domácí a hraje se na 6 směn jako na MS. Nadhazovače protáčíme takřka po směně v pořadí Kolev, El Ghannamová, Martinčák, Ventruba a Cajz. Za domácí metou je to největší nášup, takže po 4 směnách střídá Filipa Nedvěda Dan Sobotka. Nakonec protočíme všechny hráče v obraně. Australané disponují v první polovině line-upu agresivními pálkaři, kteří se opírají tvrdě do prvních nadhozů. Na rozdíl od nás se jim podaří třikrát přepálit OF. Zaváháním v obraně v první směně a pozdními reakcemi zadopolařů v průběhu zápasů darují soupeři 3 body. V druhé, třetí a ve čtvrté směně dokážeme zatlačit na pálce a daří se nám obsadit druhou a třetí metu vždy s jedním autem. Z těchto situací však vytěžíme jediný bod a zbavujeme se šance Australany dotáhnout a zápas zdramatizovat. Prohráváme 6:2, na soupeře rozhodně máme, ale musíme podat lepší týmový výkon. Vždy je lepší si vybrat takové utkání na začátku resp. v přípravě. Důležité je, abychom se z chyb ponaučili a hráli odvážněji.

Zítra nás čeká na stadiónu v Shan-Hwa v 10.30 h místní tým. Všech 18 hráčů je v pořádku a připraveno do hry. Ve čtvrtek je oficiální zahájení a v pátek nás čeká silný kalibr v podání japonských Samurajů J. Držte nám palce!!!

Double Czech Czech

Starší články
Weby ČBA na doménách baseball.cz používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací